Hohhoo... en olekkaan päässyt koneelle vähään aikaan.... onpas siitä itseasiassa aika pitkä aika, mutta ei anneta sen häiritä! Huoh* olen nyt mökillä. Söin rapuja ja ruokin joutsenia. Nyt katselen Death Notea. Monenlaista on tapahtunut viime aikoina mutta ei niillä väliä. Perjantaina helsinkiin Johnnyn kanssa! UUH saan tuhlata palkkaani vaikka millä mitalla! gothic lolita mekko olisi ostettavana ja sitten housut.. ja pari mangaa koska kokoelmani on pian pyöreät 100. enää 2 pokkaria!! Ja Kyoo on ihana! hän lupasi pukeutua L:ksi!!! ja lähteä sitten miun kanssa liikenteeseen. Hän cossaa L:ää koska olen täysin INLOVE death note sarjaan ja L:ään<33 Arigato Kyoo!!! hmm...mitäs sitten vielä.. koulu alkaa ensi maanantaina... surku ;___; Johnnynkaan lähtö ei ole varma koska hän on pahasti pipi.. tai no ei enää mut anyway : DD tulee se!  kai....   pakko tulla! Onon! Vai mitä sinä höpsö otus joka kuitenkin luet tämän?! tai sitten et..-.-" Luojaaa.....onpas väsynyt olo.. ehkä tee piristää *menee keittämään teetä*
-----> hmm.. unohdin leikata ne mun hanskat. teenpä senkin tässä jossain välissä. tufff.. Voi kun väsyttää. sanonikin sen jo, mutta haittaako tuo... haluaisin leikata muuten sen emotukan.. AUTTAKAA!! en tiedä leikkaanko, sillä jos leikkaan, en saa enää rastoja kiinni enkä voi esiintyä lolitana. muttakun mun sisäinen emo pyrkii ulos... Lauri sanoi että olisin söpö ihan kokopäivä emona, mutta se myös totesi että olen söpö jokatapauksessa joten se ei auttanut asiaa. Mitä mieltä te olette? Leikatakko vaiko ei?? kas siinä kysymys. Tapan sen ketä keksi valinnan vaikeuden! olen muutenkin ollut murhanhimoinen viime aikoina. Meinasin pariin otteeseen syödä Johnnyn mutta ei se haittaa. Kyllä se pikku-J selviää^___^ Love ya!! No mutta joo..eikai tässä enää mitään! Kirjoittelemisiin! jatkan puheenvuoroani ehkä tässä lähiaikoina. varmaa viimeistään torstaina!!

L.O.V.E YA ALL!! teidän Adrian<33

ps. Arigatooo kyoo vielä kerran. Leivo herkkuja mukaan!!c(: